Business Event

Monte Scroppino viert de start van zijn campagne tijdens een zonnige editie op Taste of Amsterdam

By on 16/06/2017

Op zaterdag 3 juni was de start van de campagne van Monte Scroppino op foodfestival Taste of Amsterdam.  Een Kwestie van Smaak heeft als aftrap voor de influencerscampagne een feestelijk foodbloggersdiner georganiseerd.  Monte Scroppino staat voor samen het leven vieren en geluksmomenten delen. Deze beleving lieten wij terugkomen tijdens het diner.  De avond was gevuld met smakelijke Italiaanse antipasti, ijskoude Monte Scroppino, een stralende zon en influencers die de mooiste content deelden op Instagram en Facebook. Een beter begin van een campagne hadden wij ons niet kunnen wensen.  

Voorafgaand aan het event kregen bloggers Cotton & Cream, Fitbeauty, Keukenliefde, Focus on Foodies, Goodfoodlove en Beaufood een bijzondere uitnodiging opgestuurd . Deze uitnodiging werd direct door de influencers gedeeld op hun Instagram stories.

Op het vip-deck boven op de stand  van Monte Scroppino mochten de zes geselecteerde influencers aanschuiven op de prachtig gedekte tafel.  De opdrachtgever maakte kennis met de influencers en vertelde het verhaal achter de Italiaanse cocktail.

De influencers gingen vol inspiratie naar huis om een enthousiast blogartikel te schrijven over Monte Scroppino. Elk blogartikel krijgt een unieke persoonlijk verhaal dat aansluit bij de merkwaarden en beleving van Monte Scroppino. Blogger Cotton & Cream schrijft een blogartikel over haar goede herinneringen aan Scroppino. Het drankje werd namelijk als dessert geschonken op haar bruiloft in Italië. Bo vertelt op haar foodblog Beaufood over geluksmomenten in haar leven.  Een gezellige avond met cocktails drinken met haar vriendinnen staat in haar top 5.
            
Wil jij dat Een Kwestie van Smaak ook voor jouw merk een unieke influencersevent organiseert dat past bij jouw merkstrategie? Neem dan contact op met onze accountmanagers.

TAG