Data, research en insights

INSIGHTS

Dagelijks zien wij vele tienduizenden food liefhebbers voorbij komen. Van de (semi) professionele kok tot de Bourgondiër en van de fanatieke thuiskok tot de trouwe volgers van een blogger.

Een ding hebben ze gemeen: ze houden allemaal van koken en (lekker) eten. Op platformen als Smulweb en 24Kitchen, de verschillende blogs en onze Facebook community delen ze recepten en ideeën met elkaar. Wij weten dus wat de gemiddelde ‘foodie’ bezig houdt en waar hij of zij warm voor loopt.

DATA

Deze informatie delen we regelmatig met onze klanten zodat zij kunnen profiteren van deze insights en daar hun productpositionering of campagnestrategie op kunnen aanpassen. Ook leggen we deze communities vraagstukken voor vanuit fabrikanten, dat zorgt vaak voor waardevolle en soms verrassende inzichten.

In de toekomst zullen we regelmatig onderzoeken publiceren. Ben je geïnteresseerd in de uitkomsten van deze onderzoeken of wil je wellicht zelf een onderzoek laten uitvoeren onder onze communities? Neem dan contact met ons op! Vergeet je niet meteen in te schrijven voor onze nieuwsbrief